2008年7月19日 星期六

梅吉看濟洲

嗨,我係梅吉,今次係第一次去韓國,大家不妨睇下我眼中O既首爾和濟洲係點!

早餐,豐富啩,可惜唔係我食既!

我後面就O係海水浴場,好多韓劇和電影都係呢度取景O架!

後面呢個係正房瀑布...

我地已經成為老友呢!


我企呢個平台係好靚架!

好辛苦至來到小熊館,裡面都幾大,我呢緊係要和小白熊來一張合照啦!
最後一天到濟洲舊城逛,早上又係搵唔到食,唯有呢間賣飽點的有開門呢,好唔好食,大家要問愛麗詩,不過我見佢食得好開心,應該唔錯!

裡面有兩種不同味道...

kimchi 味

我聽見佢話呢隻青豆奶好好飲,佢一買就買左三枝,我地一人一枝,呵呵!

晚上去左呢間餐廳,裝潢好靚好特別,裡面又有我既同鄉,正!唔係呢隻呀,我係話大金毛!

餐廳叫 MINTO.

食物味道一流,服務一流,100分!

沒有留言:

張貼留言

京都滋賀琵琶湖之旅|第8天 - 寧靜的京都近郊伊根舟屋之旅

很多人提起京都只會想起清水寺、花見小路的藝妓及滿街穿上和服的偽日本人、還有特色的咖啡店,其實京都縣十分大,如果想遠離塵囂,避開遊客聚居的市中心,不妨到京都近郊的其他城市,其中一個就是被日本人喻為【海之京都】的伊根町,這裡遊人不多,主要為日本國民,十分寧靜,旅行本來就是想放鬆心情,...