2017年12月22日 星期五

I 瘋八

Hana 好少換電話,電話對我來說就是方便通訊,不壞不換,上一部 Iphone 5 即使電壞了我也是換電不換機,不過舊機用了5年,昨天終於換了iphone 8.....

在店內找尋電話套時,附近傳來一陣粗言穢語,原來是隔離店關了閘引致客人未能進內辦理手續,不過這位顧客簡直是不可理喻,首先他用十九幾個粗口字來罵某大電訊公司及其職員,當然也罵了他們的親人,即使身在隔離店內也清楚聽到:

刁民顧客:「有無攪X錯,叫我返屋企攞身份證,又唔話X我知閂10點....X@#$%XYZ」⋯⋯(邊個叫你落街唔帶身份證,我知道我報警添呀!)

「我住雅XX架,我層樓值XXX多錢架」........
(咁又點 BOR)

「我一日搵廿X幾萬架,你估我係你地搵咁X少錢牙......」.......
(搵咁多錢又駛咩自己走嚟走去咁辛苦呀,叫秘書做啦)

響個閘出面係咁嘈,然後話:「叫你地個經理出嚟,你地搵個識講英文嘅,我英文好好架....」跟住講咗一串英文.......(你有病就去睇醫生啦!)

我響隔離店買完嘢,老細話:「唔好意思,嚇親你,不過如果我係店員,我實鬧臭佢....」
(但如果只係打工就注定要受呢D刁民嘅氣...)

原來香港真係好多人有瘋狗症!

沒有留言:

張貼留言

京都滋賀琵琶湖之旅|第7天 - 嵐山一天遊

2016年曾到嵐山一遊,當時坐嵯峨野觀光小火車,但那那時的嵐山並未有人滿之患。經歷了幾年抗疫,日本真的什麼都「返晒嚟」,遊客不絕,想在京都市二年坂拍一張風景相難過登天,所以今次也沒有逗留京都市內的意欲。 可是嵐山的情況不遑多讓,遊客之多達到水泄不通級別,在大街上就像行花市,要不是...