2020年2月11日 星期二

2020年的生日禮物

以前像「身體健康」、「出入平安」或「世界和平」等祝賀說話會被視為「行貨」及欠缺誠意,但今天無論對誰來說,相信最大的生日願望就是身體健康,最好的生日禮物就是口罩和廁紙 :D

非常感謝朋友送我口罩和廁紙,這應該是最窩心又貼心的生日禮物了 :P!

9 則留言:

  1. 「米」你需不需要啊?=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,暫時唔駛住,我以前響澳洲讀書唔食一年飯都得嘅,應該無問題呀😆
      不過再咁落去唔知下次搶咩啫🙈

      刪除
    2. 民間不知下次搶乜,但高官就搶住SEVEN UP。林鄭就「口罩戴了都要除返」,張建宗就「現在疫情受控」。

      刪除
    3. 市民諗點樣自救,但日日聽住成班廢柴肺up😒

      刪除
  2. btw,你使唔使諗埋點樣改你的旅行目標?=P好多地方都有封關同檢疫安排。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我還好,今次去紐西蘭南島,唔駛更改行程,旅程已接近尾聲了🙏🏻

      刪除
    2. 吓?原來你已經在旅途「尾」?﹗我D留言有時差,慢了很多拍。

      刪除
    3. 其實我唔係好認為「你有時差」,你應該好多時都幾好啊。

      刪除

京都滋賀琵琶湖之旅|第7天 - 嵐山一天遊

 2016年到嵐山一遊,當時還坐小火車,但那時的嵐山並未有人滿之患。經歷了幾年抗疫,日本真係什麼都「返晒嚟」,嵐山遊客之多達到水泄不通級別,大街上完全不能好好的逛,連日本電視台晚上也有特備節目提到太多遊客問題。 上次坐了小火車,今次乘搭JR直接往嵐山。 這家店當然人滿為患,由於太...