2020年3月15日 星期日

狗狗抗疫101

因為全球第一隻感染新冠肺炎的狗狗在香港出現,知道很多狗主十分不安,甚至不敢帶狗狗外出散步,最近放狗也少遇上其他狗主了,大家也怕狗狗帶了病毒回家。其實那隻狗狗是被主人傳染,而不是牠傳染給主人,希望沒養狗的人不要歧視牠們,以為所有狗狗都是帶菌者,養狗的也不要棄養,狗狗本來就沒有自理能力,全靠人類照顧牠們的。

其實狗狗散步後回家的清潔步驟很簡單,狗狗也可以抗疫,注意衛生就安心了!




4 則留言:

  1. Freedom都幾乖女,坐定定、瞓在地上俾你抺時冇周身郁。之係她有沒有奬勵啊?=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係大個女好多,愈嚟愈乖,今次唔見佢一個月,返嚟又長大咗^^
      我依家試吓唔用treat訓練佢:-P

      刪除
    2. 你用的是trick NOR treat?﹗=P(沒理由trick freedom嘛,不trick不treat)

      btw,聽過狗狗不懂複雜人話,但懂讀人的表情,也能感受人的情緒。摸摸她、讚讚她,狗狗一樣開心^_^(門外漢想法)

      刪除
    3. 係呀,除咗人嘅表情同氣息(人嘅心跳或呼吸速度),狗狗仲識分辨語氣,所以佢係以人嘅tone嚟感受主人嘅意思,其實唔難溝通,反而我哋就要學習了解佢哋嘅身體語言,明白佢哋想點,好似夏天嘅時候,你叫佢down佢就馬上爬響地,但冬天嘅時候就唔願意,又或者即刻起身,如果主人忽略狗狗嘅感受以為佢唔聽話就罵佢,咁好冤枉,因為佢哋個肚仔碰到地下覺得凍,所以佢哋唔想sit / down,但又唔識講😅

      刪除

京都滋賀琵琶湖之旅|第7天 - 嵐山一天遊

2016年曾到嵐山一遊,當時坐嵯峨野觀光小火車,但那那時的嵐山並未有人滿之患。經歷了幾年抗疫,日本真的什麼都「返晒嚟」,遊客不絕,想在京都市二年坂拍一張風景相難過登天,所以今次也沒有逗留京都市內的意欲。 可是嵐山的情況不遑多讓,遊客之多達到水泄不通級別,在大街上就像行花市,要不是...