2024年3月17日 星期日

Mirror@倫敦演唱會2024

上星期六教會弟兄邀請我哋去佢屋企打邊爐,我講起嚟緊去睇Mirror演唱會,大家都好驚訝點解我會捧場。

2018年媽媽患上末期癌症,記得當日我身處英國,哥哥致電告知後,晚上由倫敦回港趕到醫院探望媽媽。由佢病發到離開,由籌備安息禮到出席安葬禮,完成後感到身心俱疲,要放下重新出發,嗰陣正值ViuTV播全民造星第一輯…

睇完第一集,3個字…「公平咩?」真係夠晒騎喱,但睇得好開心,令我最開心係個旁白夠mean。

人最叻係咩?就係評頭品足,呢個節目啱晒我哋呢啲自己冇膽量去做,淨係識剥花生嘅人。睇住99個參賽者一路比賽到最後,仲可以網上投票選冠軍,雖然我當時認為姜濤冇得輸,但最後決定投Ian一票,因為我唔係勝利球迷,比起估中有獎嘅感覺,我更喜歡嘗試去改變現。

其實我唔係鏡粉,但見到佢哋就有一種莫名其妙親切感,感謝佢哋陪伴我走過失去至親嘅日子。親眼睇住佢哋(特別係其中幾個)由零開始、蛻變,雖然仍然有唔少瑕疵,但不斷成熟進步,原來去現場捧場就係對自己呢五年幾嘅交代。

多謝你哋嘅努力,我呢個資深少女呢晚睇得好開心🥳











沒有留言:

張貼留言

京都滋賀琵琶湖之旅|第9天 - 日本三景之天橋立

【海之京都】除了伊根町,還有被喻為日本三景之一的天橋立,由於這兩個地方並未有火車到達,如果不打算自駕,就只好在京都站乘搭巴士前往,因此這裡一般外來遊客不太多。 天橋立被喻為日本三景,與松島、宮島齊名。日本傳說這是神明往來天上凡間的橋樑,後來倒塌墜落人間,因為橋樑跌下來倒轉了,於是...